Planer inför måndagen

Hej hej idag har det absolut inte varit bra bloggning idag ska skriva om vad jag har 
gjort idag alldeles strax men jag tänkte först berätta om mina planer för i morgon.
 
Det är ju skola såklart eftersom att det är måndag. första passet klockan nio så har 
vi Svenska. efter det har vi spanska lunch klockan elva sen passet som är klockan tolv 
har vi musik efter det matte sen ap och sen efter det så slutar vi. Ganska lungn dag endå.
Efter skolan så ska jag nog vara med Sandra. Som sagt vet man aldrig vad vi kan göra
det kan bli vad som helst. Från att klättra på väggar till tv liksom ja vi är lite speciella
men det är nog därför vi är så bra vänner. Men i alla fall kvart i 8 har vi träning så
vi åker nog dit tillsammans, träningen slutar klockan nio. Så efter det duschar jag och gör mig klar
för kvällen sen är nog klockan 10 så då kollar jag på tv en stund sen 
går jag nog och lägger mig.
 
Det var mina planer för måndagen. Nu ska jag skriva om dagen så vi hörs alldeles strax!
 
/clara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback