Nu kör vi!♥

Hej Hej nu kör vi igång igen efter en väldigt lång bloggpaus. Det
blev lite så när jag bytte skola. Vi sågs ju liksom inte så mycket. Men
nu tänkte vi varför inte? Så nu kör vi!
 
Under höstlovet så har jag inte gjort något speciellt. 
Måndag, Tisdag och Onsdag så så slappade jag och va med kompisar på kvällarna.
tror att det var på tisdagen jag va med Sandra, Tuva, Fanny, Filippa, Oscar, Lukas, 
Anton och Hampus. Vi spelade typ fotboll och klättrade på tak. Lite Chill sådär!
Sen på Torsdagen åkte vi till min mormor och morfar vi var där tills idag (söndag)
Vi var bland annat på sjukhuset och hälsade på gammel mormor som brutit lår benet.
Sen efter det så var vi på ljusfestivalen i Luleå, Mysigt. 
 
Nu till veckan har jag inga speciella eller inplanerade planer. Det enda jag vet är att jag ska
va med sandra i morgon. Vi får väll se vad vi 2 hittar på man vet ju aldrig. Kan sluta hur som helst. Sen
ska också jag fanny och filippa försöka ses något. 
 
Jag har då också bytt skola som jag sa förut. jag trivs super bra, men kan sakna klassen jag hade på skönsmon
den nya är inte rikigt lika bra tycker jag. men jag trivs endå väldigt väldigt bra. Mycket idrott är
det också och det gillar jag jag har minst 4 idrottspass varje vecka. Massa nya kompisar
har jag också fått. Jätte kul faktiskt! Jag bytte ju från skönsmon till mimer. Mimer är en 
skola som INTE ägs av komunen. den ligger på haga (andra sidan stan) det 
tar ca 20-25 minuter att åka med buss dit som jag gör varje morgon. Vi har inga läxor och ja en liten 
skola där alla vet vem alla är. Alla klasser umgås liksom. 
 
Men ja nu kör vi! /Clara 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback