Min underbara dag, eller?

Hej hej har varit en bra dag i dag förutom 2 saker som jag berättar om längre ner i inlägget. Jag sov hos min faster i alla fall, som jag sa i video bloggen. Det var mysigt så jag vaknade där i morse. bytte om sedan gick jag hem. Magda ringde så då tog jag Svea på en prommis och mötte hon. När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket. Vi gick till magda och åt lunch. Pannkakor med sylt, socker och glass mums! När vi ätit så gick vi hem till mig hämtade kameran och gick ut och fotade. Vi gick bort till lill skogen, där är det ganska mycket stenar och sånt. Gissa vad jag gjorde! jag halkade och min telefon spräcktes och hela mitt knä var blodigt när jag kom hem mysigt va? Så nu har jag också en spräckt telefon fast vi ska lämna in den på lagning eftersom jag hatar att ha en spräckt telefon. Min telefon har i alla fall varit som en tegelsten. men nu ska jag ner och kolla på solsidan så vi hörs! 
 
/Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback