Ja,jag lever :D

Hej på er!
 
Har ni saknat oss ? ,hihi . Men det var någon som hade loggat in här och bytt lösenord. Varken jag ,Fanny eller Clara kom in . Men nu gör vi det ,tack och lov . Idag har jag tävlat ,kom 4:a med Totte i KM och han var bäst . Felfri runda ,och han var skitpigg ,glad och gjorde snäva svängar . Fick bra resultat,tid . Är skitnöjd . 
 
Nu njuter jag av sista dagen på höslovet . Shit,vad fort det har gått .Har lite söndagsångest för att det är skola imorgon,har ni det ? .
 
Tänkte bara berätta att jag lever och vi kommer börja blogga här igen,kul va . När vi knäppt lite höstbilder så kommer det en ny header . Lovar ! 
 
Puss och kram ♥
 
 
//Filippa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback