Gårdagens inköp!

Som ni säkert vet så var vi på birsta igår . Jag var där med Clara,Sandra och Fanny . Tänkte visa vad jag och Fanny köpte .Väldigt nöjd med det jag köpte,  verkligen . 
 
Vad jag köpte ; 
 
* EOS lippbalm från Kicks . Det kostade 89 kr vilket jag tycker är ganska dyrt . Men helt klart värt priset 
då det återfuktar bra och luktar gott . 
 
* En tjocktröja från Ginatricot som verkligen var behövlig . Den var väldigt snygg .Man kanske inte ser det på biderna men  verkligheten ser man det . Det är i storleken xs .Den har kostat 245 kr men nu kostade den bara 99 kr . Bra köp! Värsta klippet jue . 
 
Vad Fanny köpte ; 
 
Fanny köpte en jättesnygg tröja (linne) från cubus .Och den kostade 99 kr . Väldigt bra pris det också . 
Men Fanny köpte bara en sak .Denn sitter jättefint på och ja . 
 
//Filippa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback