Fem saker jag stör mig på..

* Folk som härmas,blir såå sjukt iriterad,visst . Få insperation men inte härmas . Blir skit iriterad på  folk som härmas  . Hitta din egen stil :D Men det är ju kul när folk får tips av en osv  .Men ni förstår nog hur jag menar.  
 
 
*När folk snackar skit ... 
 
 
* En sak jag stör mig på som är ganska konstigt ... På julafton då sitter vi alltid först och äter innan vi öppnar paket. Då sitter alla och pratar och sånt medans man själv är mest sugen på att öppna paket ;) Då blir jag ganska störd ,hihi . Lite knäppt .
 
 
*Fok som skriver dumma saker anonymt här på nätet,såå fegt . 
 
 
* Iriterade,jobbiga killar . Blir så himla störd av sånna,som tror att dom är nått .Hihi '
 
 
//Filippa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback