Dagens!♥

Heeeeey alla små kompisar! Vad har ni gjort idag då? Jag slutade skolan klockan tre idag en bra tid man är ganska eller väldigt trött sista passet. Min dag i skolan var ganska chill endå. Efter skolan väntade jag på Sandra vi drog hem till mig som jag kanske har sagt vet inte rikigt men tror jag har sagt det. Vi gick ut med Svea och efter det så gick vi upp till mitt rum och gjorde väll inget speciellt vi hade bara väldigt kul, kuddkrig, vi puttade ner varandra från sängen och krigade om täcket. Så är jag och sandra vi har as kul när vi är med varandra. Sen för en stund sedan åkte hon så då tänkte jag skriva ett inlägg liksom. Idag på ap't så skulle vi igentligen ha samhällskunskap men våran lärare var sjuk så vi fick ha ap istället då hade vi inget jobb som skulle göras så jag Hilda, Charlie och Viktor spelade matte spel i datasalen, det var ganska tyst där och vi satt och hjälpte varandra så vi pratade ganska högt så dom flesta kollade på oss. Det var en rolig skoldag idag trivs så himla bra på nya skolan med nya klassen och alla nya kompisar. Men aa nu ska jag öva spanska glosor har ett förhör på Onsdag så vill vara förbredd och få alla rätt! 
 
Mitt schema för dagen! 
 
8.30 - 8.45 Handledartid 
9.00 - 9.45 Matte 
10.00 - 10.55 Svenska
11.00 - 12.00 Lunch och rast
12.00 - 12.45 Spanska
13.00 - 13.45 Engelska
14.00 - 14.45 Arbetspass
14.45 - 15.00 Handledartid
 
 
Det där var typ min dag! Planerna för i morgon är väll träning sen vet jag inte alltså inga speciella utan ja en helt normal dag! Tycker att det är kul att vi har kört igång med bloggningen här också vi har ju liksom en bra design och ja vi kan liksom skriva bra inlägg. Detta var ju bara min dag det kommer komma mer bloggning av mig ikväll det kan  jag lova. Tjing tjong medaljog med andra ord vi hörs 
/Clara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback