Ask.fm

 
 
Ask.fm är absolut helt värdelöst enlit mig, jag har själv ask och har fått jätte taskiga "frågor" folk som skriver att jag är så ful så att jag borde dö, folk skriver att jag är tjock, folk skriver att jag är en bitch. Alltså hur orkar dom med att hacka ner på andra hela tiden. Det värsta är ju nästan också att man kan vara anonym men det går ju att ta bort. Jag förstår inte hur vissa personer tänker när man skriver taskiga saker till människor som inte har gjort dom något alls. Jag menar varför skriver folk att jag är tjock? dom har liksom aldrig sett min kropp, jag själv tog väldigt illa upp och blev väldigt arg och irriterad. Också är det där med som ett tillexempel Sofia/Tova varför ska en person behöva välja en favorit av 2 styckna? fattar inte grejen med det. Är inte det hur onödigt som helst den personen som inte blir vald då? Tar inte den illa upp den personen kanske känner sig minder värd. jag vet inte men det har också hänt mig att folk har valt mellan vissa och jag har blivit bort vald. Det är ju precis likadant som att skriva att någon annan är ful. Så sjukt dålig stil. Man säger att andra är fula, tjocka, bitchiga osv. men man är ju absolut inte bättre själv när man skriver saker som gör folk ledsna ANONYMT. håller seriöst på att bli galen på alla dom. Liksom skaffa er ett liv och vänner. Men det jag stör mig mest på det är dom som skriver till männsikor som inte har gjort dom något alls som ett tillexempel man skriver "Din mamma är så himla ful och förtjänar att dö i cancer" Snälla nån vad har den mamman gjort dig liksom. Du borde fan tänka dig för innan du öppnar din mun nästa gång!  Sen dom som skriver att jag är bitchig till mina kompisar! Asså om ni vill mig något varför skriver du det till mina kompisar då? Tillsist folk som säger att jag har ändrats seriöst alla ändras någon gång i livet "time changes everyone" det är så himla sant. jag har så mycket smink och klär mig som jag vill du kan endå inte ändra på det så varför skriva till mig då? Men det som gör att jag orkar med alla kommentarer är att det finns så många undebara personer på ask också även fast jag inte känner dom så stöttar dom mig! 
 
Mina kommentarer jag har fått på min ask
 
 
 
 
/Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback