Woho , den har kommit....

....Överlycklig

Ni förtsår nog. Min Victoria's Secret Body mist har kommit. Och den luktade hur gott som helst. 
Och den heter  Pear Glace. Jag beställde den på LYKO.SE  vid billiga fynd , lyko.se ... 
Haha ;)  Tycker att ni ska beställa från Lyko.se faktiskt. Går väldigt fort och finns massor med bra saker där :D
 
Och såklart tycker jag även att ni ska köpa Victoria's Secret Pear Glace.
 
Men tänkte typ bara skriva detta inlägg och säga att jag är överlycklig osv. 
Filippas skulle också kommit. Men på papperet så stog det att dom hade gjort fel. 
Det stog att den body misten fanns , men den var slut i lager. Så det var tråkigt. Men hon ska beställa en annan. 
 
 
/Fanny Den ÖverLycklige :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback