Vad jag tycker är viktigt med bloggen så man får besökare..

Designen-
 
Deignen är det man först tittar på.I allafall jag. När jag går in så tittar jag på designen..Om inte den är snyggg 
så är det ingen blogg jag direkt lägger på minne. Just nu har inte vi världens snyggaste design. Men vår blogg är nystartad och man hinner inte fixa allt,som sagt har vi beställt en header :).
Blogginläggen-
 
Jag tycker också att det är viktigt vad man skriver . Jag själv tycker inte att det är så kul när man skriver
en rad ."Hej nu ska jag äta frukost hejdå ", "Hej jag ska snart åka till Clara" .Tex . Utan det ska vara roliga inlägg .Man skriver det man tänker på. Åsikter,skoj inlägg,läsarfråga osv. Inte alltid man hinner att skriva så bra och inlägg som tar tid hela tiden . Men man gör sitt bästa.Klart man kan skriva något mobilinlägg inlägg ibland,det kan bara vara kul .
 
Bilder-
 
Det är inte kul med suddiga bilder,att man lägger ut samma  bilder hela tiden.Men ibland har man inga nya bilder.Men nu när vi har en systemkamera så knäpper vi typ nya bilder varje dag ,ingen chans att ni får samma bilder i varje inlägg här inte ;). 
 
 
//Filippa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback