Va tänker ni med!?!?!

Seriöst? Vad tänker folk med?! Man tänker liksom Inte alls när man kommenterar dåliga och opassande saker på andras inlägg eller....? Liksom jag menar varför kommentera om du inte har någon bra eller positiv kritik. Jag fick en kommentar nu på mitt senaste inlägg. "Vadå faktiskt?! Dom bloggar ju mest?" Ni kanske inte tycker att det är så farligt men endå!? Jag vet varför ni tycker att dom bloggar mest. Jo därför dom är 2 stycken. Fast om vi skulle räkna alla inlägg för sig själv så skriver jag lika mycket som dom. Förresten så himla fegt att vara anonym vi kommer ALLTID att ha din ip adress. Så tänk vad du skriver innan du skickar kommentaren / Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback