Talia

Hej, detta är ett väldigt försenat inlägg men jag tänkte bara hedra en tjej som heter Talia Joy castellano. Hon hade cancer och var bra 13 år. Hon hade 2 citat det ena var #justkeepswimming du vet som doris i hitta nemo "fortsätt simma fortsätt simma" även fast hon hade cancer så kämpade hon. Det andra var #makeupismywig det betyder simnk är min grej typ. Hon använde inte preuk eftersom hon inte tyckte att det var hon. Hon var GRYYYM på att sminka sig och andra. När jag såg att hon hade dött så började jag seriöst att gråta. Jag har ALDRIG haft någon speciell förbild men nu har jag en TALIA JOY CASTELLANO hon är min förebild. Hon hade 2 olika cancer sorter. Hon fajtades med cancer i över 6 år och var bara 13 år. Hon opererades för några månader sedan för att cancern hade spridit sig. Jag bara beundrade henne hon var otrolig. Hon var så stark ingen trodde att hon skulle gå bort men hon klarade inte fajten mot cancern och gick bort. Fatta hon blev bara 13 år hon föddes 18 agusti 1999 och gick bort 16 Juli 2013 11:22. Hon var en ängel helt amazing tjej. Himlen har fått en ängel och jorden har förlotad henne alldeles för tidigt. Talia dog på Arnold Palmer barnsjukhus i Orlando en månad och två dagar före hennes 14: e födelsedag. Hon tillbringade dom 3 sista månaderna på sjukhuset. Den 27 augusti 2011 laddade hon upp sin första youtube video på youtube den hette "crayzy eyliners"på den videon fick hon över 30:000 visnigar. Hon fick uppmärksamhet av folk för hennes huvud och att hon inte var rädd att visa det. Hon var också ett omslag för Cover Girl där stog det som rubrik "make up är min peruk". Vid 7 år hade hon en hög feber och mag smärtor. Hon röntgades och där visade det sig att hon hade en VÄLDIGT ovanlig barncaner. Hon fick olika terapier och behandlingar sen förklarades hon cancer fri. Men fick 2 återfall på 6 år. Även om hon bara hade några månader kvar att leva, fick hon en ny läkemedelsbehandling med ytterligare 11 månader. Den 17 juli 2013, dagen efter Talia's bortgång, var en video som lagts på henne Taliajoy18 kanal det var hennes syster Mattia som berättade om vad Talias dröm var. Det var att få en egen make up collection och ett eget klädmärke. Nu så ska hon göra allt för att upfylla Talias drömmar.  
 
♥ Vila i Frid Talia Joy Castellano, Vi saknar dig!  ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna låt tänker jag på Talia hon ville ju inte ha preuk! ♥
 
 
/clara

Kommentarer
Jennifer säger:

Så sorgligt är det :'(

Sv: Tack detsamma!

2013-07-31 | 11:05:37
Bloggadress: http://jjennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback