Rolig Fakta:)

1. Hur gammal är du? 11
2. Hur gammal känner du dig? 11 , min egna ålder faktiskt ;)
3. Vad har du gjort i dag? Varit i stallet och bara chillat. 
4. Vilken film såg du senast? Hunger Games
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar , varmt och härligt.  
6. Är du besatt av någonting? Hästarna , mobilen och typ datorn , haha! 
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?  I vår soffa och äter glass. 
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är ganska blyg , men när jag känner person pratar jag typ hela tiden. Jag skrattar åt allt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan Totte♥ 
9. När vaknade du i dag? Üngefär 10. 
10. Vilken är din favorithögtid? Julafton,födelsedagen . 
 
 
 
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Vara typ i stallet hela dagen. Sedan vara med antingen familen på kvällen eller vara med bestii och övernatta! .
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Hemma faktiskt , haha. Typ i stallet . Här i lilla Sundsvall. 
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Ingen aning. 
14. Hur vill du tillbringa din pension? Kanske ha en liten hund , vara ute och gå med den hunden. 
15. Vad lyssnar du på just nu? Reklam;)
16. Har du någon gång brutit ett ben? Never
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Dricka , Yougurt , marmelad , smör , Fil .
18. Vad är du på för humör just nu? pigg , glad 
19. Vilka världsdelar har du varit i? Europia , Asien
20. Snarkar du? Nepp
21. Vilka yrken har du provat på? Inget , eller jag går ju i skola. 
22. Hur går du helst klädd? Mysis kläder. 
23. Vilket stjärntecken är du född i? Kräftan
24. Vilket är ditt favoritgodis? Lakris 
 
 
 
 
 
25. Vad sa du senast? Filippa
26. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Idrott
27. Vilken är din favoritaffär? Gina Trickot , Ullared , H&M
28. Vad har du i dina fickor? Ingenting , har pyamas. 
29. Vad köpte du senast? Ett läppbalsam. 
30. Hur många gånger har du flyttat? 1.
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mat , täcke  , och mina djur. 
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Lite olika , men kliver hellre upp på morgonen en att vara vaken på natten. 
33. Senaste filmen du såg på bio? Har ingen aning , var typ 1000 år sedan jag såg på bio. 
34. Har du blivit sydd någon gång? nej.
35. Vad åt du till frukost?  Rostad macka och oboy . 
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? var 1 år då , så har glömt bort. 
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Totte♥ 
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På mitt nattduksbord
39. Vad var det sista du åt? Glass .
40. Är du blyg? Jag är ganska blyg för dom jag inte känner. Men annars så Nej. 
41. Vad heter du i andra namn? Anna Margareta
42. Har du varit med om en bilolycka?  nope.
43. Vilken är den roligaste träningsformen? Springa 
 
 
 
 
44. Har du några husdjur? Ja , 1 hund , 1 katt , 1 häst. 
45. Vill du gifta dig? Kanske någon gång i livet.
46. Var växte dina föräldrar upp? Sundsvall båda två
47. Har du någon gång ringt polisen? 
48. Har du svenskt ursprung? japp 100%
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? nej , faktiskt inte. 
50. Vilka är dina största svagheter? vet faktiskt inte. 
 
/Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback