Om Filippa!

Hej på er läsare! 
 
Om vi ens har några..?Kommer i alalfall få.Nejdå.Men nu har både Fanny och Clara skrivet ett inlägg,så nu är det bara jag kvar. Jag heter då Filippa Enström ,Fanny är min syster(tvililling syster) . Clara är då min mupp,bästis Har fler,men hon är en av dom .. Muppo<3 .
 
Jag är 11 år.Född 02.Fyller år den 30 juni.Bor med min mamma,pappa,syster,bror,hund och katt i ett hus.Har en egen ponny vid namn Touch of Heaven . Kallas Totte.Men även Rogge,Roggebus och Småtte m.m.Man vet alldrig om det finns några hästintresserade läsare :).
 
Om ni vill läsa om vår resa tillsammans kan ni checka syrrornaenstrom.blogg.se . Jag delar då honom med min syster. Han är en c-ponny.Världens bästa.Kan komma något inlägg om han här också,även bilder.
 
Min hund heter Ella,också världens bästa.Min katt Tyson,även hon världens bästa. Det här var i allafall lite fakta . I denna bloggen kommer vi skriva inlägg om vår vardag.och en massa bilder. jag och Fanny har en nikon d3200. Som vi fotar hästar,hundar,katter oss själva m.m. Allt möjligt helt enkelt. 
 
Kommer en header inom kort. Antingen gör vi en själv ,eller så beställer vi en .
 
Hare bra,puss och hej ! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback