Om Clara

Hej hej! jag vet att vi inte har så många läsare här än men man kan ju hoppas att man får fler! ;) men jag tänkte i alla fall skriva ett litet inlägg om mig här nu!
 
Jag heter då Clara. Och bor med min mamma, pappa, lillebror och våran hund svea i ett hus. hehe! 
Jag är 12 år fyllde år 25 april! Jag spelar fotboll med ett lag som heter "Sidsjö Böle" jag har spelat fotboll sen jag var 6 år. men både jag och Fanny & filippa älskar att fota! jag har haft min systemkamera i ca 1 år nu, jag har då en Nikon D3100 medans dom har en Nikon D3200. Men vad mer ska jag berätta?! här kommer bilder på mig!
 
Instagram : clara_carlsson
Videofy me : Clara
 
 
 
 
 
 
/ Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback