Nu får man inte heller se ut som man vill..

Asså.Så jäkligt mycket skitsnack .Aa,men hon är ful och hon är dum .Pratar skit bakom ryggen på en . Sånt händer alla. Så är världen . Det är vardagen för många . Serri.Jag tänkte på detta när jag läser alla Nellies kommentarer ."Sluta puta med läpparna" "hon är en bitch" osv.
 
Hur kan dom veta det när dom alldrig träffat henne? .Världen är orättvis . Vilka pratar skit om någon?.Nästan alla . Så är världen just nu.För många år sedan så slogs man nu är det skit prat och sånt som gäller. Men det är mest tjejsnack . Killar bråkar tjejer tjafsar .Det är ju så det är . Inget av det är kul . 
 
I denna världen får man inte ens se ut som man vill.OMG,vilken ful tröja.Har alldrig hänt mig.Något sånt dumt eller så.Jag vill inte lägga mig i ,tjafsa och bråka .Men ibland har man lust att bara visa vart skåpet ska stå .
 
Som Linn Nyman .Det är såå hemskt . Dom tyckte hon var tjock och hennes mamma var ful .Vad är det egentligen med vissa. Hon tog livet av sig,hopapde framför ett tåg . Det var ett tag sedan nu.Men endå fatta vad hemskt .
 
Internet är farligt,det finns massa dumma männsikor men även väldigt snälla . Nätmobbning ska bort,eller ja all mobning över huvudtaget . #skickavidarenätkärlek .
 
 
 
Min åsikt.Inga  dumma kommentarer tack! 
 
Vad är eran åsikt om detta?,kommentera!
 
 
//Filippa
 

 

Kommentarer
Linn säger:

Håller med ! :D

2013-07-31 | 11:21:11
Linnea säger:

En dag i stallet lät också mysigt <3

2013-07-31 | 11:36:44
Bloggadress: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback