Nu drar jag jag till STOCKHOLM!

Hej i dag så drar jag till stockholm. där ska vi typ shoppa gå på grönan jag ska ta med kameran och fota så ni får se, härligt värre att få komma bort lite. sen så ska vi till köping och ställa ut Svea ( min hund ) det är en ras utställning så det är bara vita herdehundar där, så det blir skoj! jag ska nog försöka att skriva ett inlägg då och då, men vet inte hur mycket jag kommer att blogga men fanny och filippa får blogga mer än vanligt medans jag är borta! men vi ska väll shoppa lite så jag kommer nog att ta kort och lägga ut sen. men ja ska uppdatera i bilen ( om blogg.se vill hjälpa till ) men ja vi höres /clara
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback