Jag är glad!

Hej på er!
 
Det känns ganska länge sedan jag skrev ett inlägg här.Men har inte hunnit,har haft fullt upp med vår andra blogg,hästarna,kompisar osv . Men jag lever livet . Det är sommarlov .Då ska man inte sitta och nörda framför datorn hela dagarna.
 
Då vill man ju göra lite saker som man ska göra när det är sommarlov.Bada,sola,vara i stallet och sånt.Göra saker som man tycker är kul. Idag har jag inga speciella planer förutom stallet. Kanke ska åka och bada på fläsian .Eftersom det är strålande sol . Toppen väder! 
 
Igår kväll beställde jag även en grej.OMG! Undra vad det kan vara ..
 
Jo,en Victoria`s Secret body mist . Har ju länge velat haft en sån.Men det har alldrig blivit av .Så igår satt jag mig och beställde en . Längtar tills den kommer . 
 
Hoppas på att den luktar gott,det tror jag :).Skulle ha i Strawberries & Champagne.Men den var slut så jag beställde Mango Temptation ger en exotisk kyss av mango, nektar och sexig hibiskus.
 
Beställde den av min mådnadspeng . Beställde den från Lyko.se.Eftersom mamma skulle beställa därifrån samtidigt . Det tar upp till en ellet två jobb dagar .Så den kommer eventuellt på Måndag eller Tisdag . Hoppas måndag . 
 
Hörs senare! 
 
 
//Filippa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback