Godmorgon,godmiddag,gokväll!

Hej på er! 
 
Nu har jag suttit och ätiti frukost på altanen .Det är jätte soligt ute.Idag har jag vell inga speciella planer. Blogga,åka till stallet vid 13.30 . Sedan kanske vara med någon kompis. 
Har även funderat att åka och fota på tävligar på färsta ,får se!
 
Annars är det vell inga andra planer jag har. Inatt drömde jag en liten speciell dröm. Fattar inte hur mycket man kan  drömma om.Igår skypade vi med Clara länge på kvällen.Vart ganska sen kväll för mig igår,men det är ju sommarlov. 
 
Bloggen kommer underållas över hela dagen,så håll utkik och var inte oroliga . 
Hörs senare!Blev inte direkt så roigt inlägg dethär. Men kommer mer läsvärda inlägg senare.
 
 
//Filippa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback