Gissa vad?

Gissa vad jag beställde i går kväll? . 
 
Så himla glad asså .  Har velat haft det så sjukt länge. 
Och det är nämligen en Victoria ` Secret body mist . 
 
Woow , kom på det igår när jag tittatde på instagram och en tjej la ut "vilken tycker ni att jag ska köpa". 
Och då vart det bara , juste. Tog datorn. Gick in på Lyko.se och beställde en. 
 
Nämligen .....
Victoria's Secret Pear Glace Body Mist
 
Den luktar säker hur gott som helst. Det tar upp till 1,2 eller tre arbetsdagar, och mamma sa att det brukat ta kortare tid, hon brukar beställa saker där ifrån. 
Men verkligen skjukt glad :) Happy Face 
 
Skriver säkert ett inlägg när den kommit , då kan jag skriva vad jag tycker om den osv. 
Den kostade bara 119 kr där. Det tyckte jag var verkligen ett super bra pris. Satt också och tittare runt lite vart det fanns Victoria `s Secret , då hittade jag det på kimstore.se och där kostade den 169 , väldigt dyrt tycker jag i gämförelse med 119 . På vissa kostade den också 130kr. 

Men aja , är iallafall super nöjd. 
 
 
 
 /Fanny
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback