Fanny Tipsar.

"Nivea Lip Butter RasBerry Rose" 
 
Verkiligen super bra. Återfuktar läpparna super. Och även lite rosa färg får man på läpparna, men inte för mycke och inte för lite. Utan perfekt ;) Köpte det igår. Vart super glad när jag såg det. För jag har tänkt att köpa det ett tag. Men igår slog jag till. Köpte det på Ica Maxi för endas 23 kronor. Det skulle Ha kostat 29 kr , men det var en rabbat på 6kr , så det var nice :D Men om ni vill ha ett bra läppbalsam tycker jag att ni ska köpa detta. Billigt och bra. Luktar gott gör det också! 
 
/Fanny
 
 
 
 

Kommentarer
˟ Photospiration säger:

Svar: Tack så mycket! :)

2013-07-29 | 16:09:12
Bloggadress: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback