Dålig bloggnig

Hej nu så ska jag Skriva ett inlägg igen det var ganska längesedan nu jag ska berätta varför jag inte bloggat också.

Men vi kan börja med varför jag inte bloggat. Jag har inte bloggat för att på onsdagen, torsdagen, fredagen har jag inte varit hemma utan jag har varit vid havet och där finns det inget internet. Då tänker ni.
- varför bloggar du inte på kvällen?!
Jo på onsdagen så han jag inte vi helt enkelt. I torsdags så var jag hos min faster och hon har inte fått internet än ( hon har flyttat ) i fredags så var vi på middag hos en kompis och igår så var dom hos oss så då vet ni.

Men nu så ska jag försöka blogga lite så och då men så länge får ni ha det så bra / Clara

En bild på mig och meja sen Örebro cup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback