Dagens♥

Hejj tänkte berätta lite om dagen nu! 
 
Jag vaknade runt 10:30 då gick jag upp åt frukost och bara chillade. Vi var då i stugan. Jag typ spelade kort med Jakob och David gissa vem som vann? Jo jag hehe slog 2 killar som är 2 år äldre, hehe prooooo. men ja sen runt
14:30 så började vi att packa och åka hemmåt. När jag kom hem så duschade jag och kollade lite på telefonen osv. Jag ringde till fanny och ja vi snackade lite. Efter en stund så gick jag bort dit vi fotade bland annat åt glass & dumle och bara chillade. Sen så gick jag hem och åt efter det så gick jag tillbaks och var med dom en stund till. vid 20:30 så gick jag hem och nu är jag hemma. Thats my dag eller ja det var min dag vi höres! /clara 
 
 
 
 
 

Kommentarer
AmandaB säger:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-07-29 | 21:14:30
Bloggadress: http://amandablomkvist.horseworld.se
AmandaB säger:

SV; det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

2013-07-29 | 21:20:03
Bloggadress: http://amandablomkvist.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback