Bloggen har legat lågt /

Hej på er!
 
Bloggen har inte fått den bästa "bloggveckan" kan man säga. Har inte hunnit .Jag har i allafall något att skylla på. Jag har vart borta . Haft superskoj . Som ni säkert vet har vi vart i göteborg.Vart på Ullared,Liseberg och fotbolls EM  . Em var en helt cool känsla. Sitta på läktaren ,bland alla fans,skrika så man håller på att tappa rösten . 
Första matchen förlorade dom inte,vann inte .Vad kan det då vara?.Jo,oavgjort. 1-1.Andra matchen vann dom med 5-0 . snacka om grymma! . 
 
Fick även en aougraf av Emma Berglund. Coolt :O . På Liseberg åkte jag balder,OMG . Har faktiskt alldrig åkt den förut . Ganska läskig ,men asrolig. Var stolt när jag hade åkt den ! 
 
Kul har det vart . Även på ullared. Clara ar ju skrivit varför hon inte bloggat så mycket .
 
Ullared haul har vi lagt ut på syrrornaenstrom.blogg.se . 
 
Hare bra så länge! Puss och kram
 
Fin bild osv . 
 
//Filippa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback