Beställer lite sol...

Godmorgon på er alla fina !

Vaknade faktiskt 11 idag . Eller ja . Pappa väckte mig. Trodde klockan var typ åtta . Sömtuta.

Tänkte i allafall berätta om hur min dag kommer att seut . Nu på morgonen .. Eller ja förmiddagen . Så ska jag snart äta frukost . Undra vad det blir för smarigt . Sedan vet jag inte riktigt . BLOGGA ! . Har fixat klart vårt lilla klädsrum uppe i hallen . Oj,juste . Jag har ju inte berättat om det något för er . Fanny har ju haft alla kläderna i sitt rum . Och det vill hon INTE ,för då blir det jätte stökigt . Så nu har vi fixat så vi här som en klädskammare uppe i hallen . Bredvid mitt rum . Det vart superfint. Kan knäppa lite kort så ni får se sedan .

Innan vi åker till stallet så ska vi köpa godis och chips . För att vi ska övernatta i stallet . Alltså i Totte's stall . Fast i fikarummet. Linn .. Det är hon som äger stallet . Eller ja , hennes mamma ! Dom bor på gården . Dom ska laga taco,Thea ska köpa drickor . Så det ska bli superkul . Vi ska även rida en tur tsm vid 18.00.

Och det är verkligen piss väder.. Regnar ,kuul ! Men men ,dagen är inte slut en ,rigth ! Men hoppas verkligen att det blir bättre tills när vi ska till stallet.Så solen ,kom fram .Jag äter inte upp dig.
Kan man beställa dig? 
Jag har inte vart så social här känner jag. Inte för att dom andra har vart det heller . Men vi hörs sedan ! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback