Berättar lite om dagen

Hejsan , Fanny här . Längesen ;) 
Nej men hej. 
 
Sitter här och skypar med clara. Men tänkte berätta om dagen! 
Lördag 6 Juli. 
 
Kan börja med att jag vaknade , gick upp och åt frukost och gick ut på altanen och åt det. Sedan satt jag och Filippa och bloggade lite . Sedan gick vi ut och fotade lite granna :) 
 
Åt Lunch efter det , sedan åkte vi till stallet . Red mockade och fixade. 
Gick super bra när vi red, duktiga hästar. 
 
Sedan åkte vi hem bytte om till valniga kläder , va med Meja och Clara! :) 
Också va vi med clara och Meja ungefär hela dagen! Vi fotade lite , hoppade hinder + stutsmatta. 
Super kul hade vi .
 
Och sedan kom våra kusiner och då var vi med dom också , hoppade lite och så! 
Sedan skulle Meja hem och då följde clara med en bit på vägen sedan kom clara till oss igen:) 
 
Och då var vi med våra kusiner ett tag , sedan gick våra kusiner till våran Mormor och doms Farmor. 
Och då hoppade vi och clara lite med Ella , hon var jätte duktg♥ 
Sedan skulle Clara hem , och då åt vi och ja , clara åt också hemma hos henne ;) 
Och ja jag och Filippa gick och köpte lite glass och godis på Tempo . Gotti
 
Också sedan byggde jag och Filippa en hopp bana och hoppade lite gran. 
 
Ja och nu sitter vi här på altanen och skypar med Clara och äter godis. 
Det var typ min dag . En väldigt rolig dag! 
 
 
 
 
 
/ Fanny
 
 

Kommentarer
Therese säger:

Sv; Tack så mycket, desamma! Jo allt är toppen, det kunde vart bättre om min häst inte va skadad...
Hur är det med er då? :)

2013-07-06 | 22:44:38
Bloggadress: http://tessiss.blogg.se
fellemunk säger:

fina bilder!

2013-07-08 | 11:06:49
Bloggadress: http://www.fellemunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback