6 produkter som jag har använt mest den här veckan.

Min Body mist från Hollister . 
Luktar hur gott som helst och är super bra. Från Hollister 125 kr 
 
 
Min Star Nature parfym från Ullared kostar 30 kronor. 
I doft av Melon , luktar hur gott som helst. 
 
Min dag cream. 
Luktar jätte gott. Från DollarStore och kostar ungefär 30kr. 
Denhär Lip Butter från Nivea som luktar Hallon. 
Återfuktar super. Köpte den på Ica Maxi för 23 kr
 
Min Mascara " Maybelline new york the falsies father look volum express"
Super bra, vet inte vart den är ifrån .
 
Sist men inte mins..... Min Rocket mascara. 
" Maybelline New York the Rocket Volum Express " 
 
/Fanny
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
AmandaB säger:

SV; tack detsamma :D

MVH AmandaB

2013-07-30 | 22:28:32
Bloggadress: http://amandablomkvist.horseworld.se
Sharon säger:

Sv: Super bra!
Så vad ska du göra 'imorrn? :P

2013-07-30 | 23:07:05
Bloggadress: http://ilovieefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback