10 sanningar om mig..

*Jag älskar att fota .

*när jag drömmer mardrömmar så brukar jag drömma att någon håller fast mig mot kudden så jag inte kan andas ,hemskt !

* jag spelar också fotboll . I ett lag som heter SDFF.

* jag är beroende av godis . Äter det typ varje dag . Godisgris.

* När jag gick i typ trean var jag asblyg .vågade inte säga något som dom andra tyckte va fel osv . Nu är jag inte ett dugg blyg av mig. Säger det jag tycker..

*jag är inget fan av Justin bieber ,utan jag är ett fan av one diretion .

* jag är jätterädd att vara själv ute när det är mörkt . Annars är jag en tuff brud ;) .

*jag är en dålig förlorare . Vinna eller försvinna !

* just nu har jag ett sår på hakan som är fult och störande ...

* det här var "tio sanningar om mig.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback